PRINCIPIUL DIALOGULUI PROFESIONAL



Exista prostul obicei ca oricine sa se priceapa fix la orice.
Principiul dialogului profesional presupune:
- lipsa amatorismului
- existenta competentei dovedite
- argumentatia pe solutie valabila demonstrata.
Exista persoane care, desi nu au rezultate, nu au scris un articol, nu au un doctorat, nu au scris o carte, se pricep la toate, vin cu critici.
Nu pun nimic in loc.
Principiul dialogului profesional presupune EGALITATE de competente, de rezultate.
Daca doresc sa aduc critici unei carti de STRUCTURI DE DATE elaborata de un coleg, eu trebuie:
- sa merg la coleg cu 10 carti de STRUCTURI DE DATE
- sa povestesc ce e scris in carti pentru a dovedi ca stiu despre ce vorbesc
- sa am asupra mea o carte de STRUCTURI DE DATE scrisa de mine
- sa am argumente indubitabile din care sa rezulte ca in cartea colegului sunt greseli, exista lipsuri, exista confuzii sau am identificat un plagiat.
Orice alta abordare este UN DAT CU PAREREA CA LA PIATA sau la coltul strazii.
mentinand acest principiu se va obtine un spor de decenta din partea indivizilor care vorbesc sa se afle in treaba.
Se evita in acest fel critica facuta de oricine, oricum si oricand.
in working now

INDEX PRINCIPLES




FINIT